Stranded Deep


YENİ YOUTUBE KANALIM



       MINIMUM: 
    •  İşletim Sistemi: Windows Vista or higher 
    •  İşlemci: 1.8GHz Intel dual-core and above 
    •  Bellek: 2 GB RAM 
    •  Ekran Kartı: Intel HD5000 and later. Minimum 512MB  VRAM. Pixel Shader 3.0 support. Deferred lighting  support (most 2005 and later cards support deferred  lighting) 
    •  DirectX: Sürüm 9.0c 
    •  Depolama: 1 GB kullanılabilir alan
       ÖNERILEN: 
    •  İşletim Sistemi: Windows 7 or higher 
    •  Bellek: 4 GB RAM 
    •  Ekran Kartı: NVIDIA GTX600 or ATI HD7000 series  with 2GB VRAM 
    •  DirectX: Sürüm 9.0c 
    •  Depolama: 1 GB kullanılabilir alan















Son Versiyon (v0.70.02)  İNDİR

              


GÖRSELLER:










Yorumlar

  1. iyi oyuın çok tavsiye ederim herkese

    YanıtlaSil
  2. craft tablosunu nası açıyokk yaa

    YanıtlaSil
  3. the forest dan güzel mi

    YanıtlaSil
  4. oyunu ındırdırdıkten sen stranded_Deep64 veye dıgerıne tıklıyorum oyun acılıyor menu kısmı gelıyor new dıyorum sonra acılmıyor ole kalıyor stranded_Deep yazılı resmı ole kalıyor ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  5. Oyun Jakçı Kanalımdan Videoları İzleyebilirsiniz.Abone Olursanuz Sevinirim Şimdiden Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Musa Reis bana linkini atabilirmisinMusa Reis bana linkini atabilirmisinMusa Reis bana linkini atabilirmisinMusa Reis bana linkini atabilirmisinMusa Reis bana linkini atabilirmisinMusa Reis bana linkini atabilirmisinMusa Reis bana linkini atabilirmisin

      Sil
    2. https://www.youtube.com/watch?v=O9tPWnI1KXo

      Sil
  7. 32 biti bulamadım acil bi bakarmısınız ?

    YanıtlaSil
  8. ya indire tıklıyorum amına koduğumun link tl si geliyo geç diyorum ındırme lınkıne değıl hepsı bahsıs yada oruspu karılar cıkıp cıkıp duruyo lınk tl 3 kurus para ıcın gotunu satacak neredeyse yeter ındıremıyorum pls lınk!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi kere tikla bahis yada orospu cikinca kapat bir daha tikla link geliyo ozaman ibneler iki kez reklam koymus ondan

      Sil
  9. Nasıl indircem Link.TLSalmıyo

    YanıtlaSil

Yorum Gönder